کارائوکه چیست

۴ بازديد
کارائوکه چیست
کارائوکه یک فرم سرگرمی موسیقی است که در آن، افراد به طور زنده موسیقی را ترانه می‌خوانند و به طور همزمان با آن ها موسیقی پخش می‌شود. این فرم سرگرمی در کشور ژاپن شکل گرفته و به سرعت در سراسر جهان شناخته شده است. در کارائوکه، افراد به طور عمومی در مکان‌هایی مانند بارها، کلوپ‌ها و رستوران‌ها به همراه دوستان و خانواده خود، به شکل تفریحی و خودسرانه ترانه می‌خوانند. برخی افراد کارائوکه را به عنوان یک فرم شعر خوانی نیز در نظر می‌گیرند.

برای اجرای کارائوکه، به طور عمومی لازم نیست تجهیزات خاصی داشته باشید. در کارائوکه، شما فقط نیاز به صدای خود و توانایی‌تان در خواندن و تفسیر آهنگ‌ها دارید. برای شرکت در کارائوکه در مکان‌هایی مانند بارها و کلوپ‌ها، معمولاً تجهیزات کارائوکه در محل وجود دارد، که شامل میکروفون، صفحه نمایش و پخش‌کننده‌ی موسیقی است. در برخی موارد، شما می‌توانید از دستگاه کارائوکه خود در خانه استفاده کنید و موسیقی را از طریق اینترنت دانلود کنید و آن را با استفاده از یک تلویزیون و میکروفون پخش کنید.

در خانه کارائوکه اجرا کنید و لذت ببرید!
برای شرکت در کارائوکه در خانه، معمولاً نیازی به میکروفون خاصی نیست. اکثر میکروفون‌هایی که به صورت پیشفرض در لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و تلفن‌های همراه وجود دارند، برای شرکت در کارائوکه کافی هستند. با این حال، اگر می‌خواهید کیفیت صدای خود را بالا برده و تجربه‌ی بهتری از کارائوکه داشته باشید، می‌توانید از میکروفون‌های خارجی و با کیفیت بیشتری استفاده کنید. میکروفون‌هایی که برای استفاده در کارائوکه طراحی شده‌اند، معمولاً دارای الگوی برداری صوتی خاصی هستند که برای صدای خواننده بهترین کیفیت را ارائه می‌دهند.

اسپیکر وایرلس کارائوکه جنای مدل GS-B16

قصد داریم یک محصول متفاوت و جذاب را به شما معرفی کنیم. یک اسپیکر بلوتوثی قابل شارژر با توان بالا همراه با میکروفون ، رقص نور و چندین قابلیت شگفت انگیز دیگر . این اسپیکر ۱۵ واتی با فرکانس ۵۰Hz-20KHz و با برد وایرلس ۱۰ متری با داشتن باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی می تواند ۶-۸ ساعت پخش موزیک مداوم و یا ۱۲ ساعت زمان استفاده استاندارد داشته باشد . دارای اکولایزر و میکروفون جانبی می باشد که از آن می توانید برای سخنرانی در یک جمع کوچک ، تمرین آواز و با داشتن قابلیت کارائوکه و کهش صدای خواننده بر روی موزیک ها جهت تمرین و داب اسمش استفاده نمایید .

رقص نور زیبای روی اسپیکر در یک فضای کوچک مانند اتاق نشیمن می تواند لحظات زیبایی را برای شما در یک مهمانی کوچک به ارمغان آورد . اسپیکر وایرلس کارائوکه جنای مدل GS-B16 یک انتخاب خوب برای استفاده عادی می باشد . نمی توانیم از این محصول توقع یک اسپیکر حرفه ای داشته باشیم اما در کنار آن قابلیت های جذاب و متعددی که دارد آن را به وسیله ای دلنشین و دوست داشتنی مبدل می نماید .

برای دیدن مدل های بیشتر از لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل به سایت اسپیگن سر بزنید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.